Jak mogę pobrać bilet?

Wejdź na stronę www.sklep.pgenarodowy.pl, wybierz wydarzenie "SOLIDARNI Z BIAŁORUSIĄ", następnie interesujące Cię miejsca w preferowanym sektorze, zarejestruj się i potwierdź rezerwację kodem SMS otrzymanym na nr telefonu podany przy rejestracji. Po potwierdzeniu rezerwacji link do biletów zostanie wysłany na podany podczas rejestracji adres e-mail.

Jeżeli nie jesteś pewien czy przyjdziesz na koncert nie generuj biletów, w tym kroku możesz je anulować. Pamiętaj jednak, aby pobrać bilety najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem tj. do 24.09.2020 do godz. 23.59, brak pobrania biletów z przesłanego linku będzie skutkował automatyczną anulacją zamówienia i udostępnieniem miejsc do ponownej dystrybucji. Dokonaj świadomej decyzji!

Pamiętaj o sprawdzeniu prawidłowości numeru telefonu.

Rezerwacja biletów jest nieodpłatna.



Czy muszę się zarejestrować, aby pobrać bilet?

Tak, rejestracja jest konieczna. Wejdź na stronę www.sklep.pgenarodowy.pl i zaloguj się lub zarejestruj. Upewnij się, że podany adres email i nr telefonu są poprawne. W trakcie rezerwowania biletów otrzymasz SMS z kodem, który należy podać na stronie w celu weryfikacji konta.

Czy obowiązują jakieś ograniczenie wiekowe?

Wstęp na teren Imprezy dla osób, które nie ukończyły 13. roku życia dozwolony jest wyłącznie pod opieką osoby dorosłej. Wstęp na teren Imprezy dla osób po ukończeniu 13. roku życia, ale przed ukończeniem 18. roku życia jest dozwolony wyłącznie pod opieką osoby dorosłej lub po okazaniu Organizatorowi pisemnego oświadczenia opiekuna prawnego zezwalającego takiej osobie na przebywanie na terenie Imprezy bez opieki osoby dorosłej.

Organizator nie rekomenduje zabierania na Imprezę dzieci poniżej 4. roku życia z powodu natężenia hałasu i innych czynników, które mogą wpłynąć na komfort i zdrowie dziecka.

Jak długo ważny jest bilet wstępu?

Otrzymane drogą elektroniczną bilety zawierają unikalne kody oraz informacje dotyczące wydarzenia, na które zostały pobrane. Przed wejściem na PGE Narodowy wszystkie bilety zostaną sprawdzone. Pomimo możliwości wielokrotnego wydrukowania biletu, można skorzystać z niego wyłącznie jeden raz. Należy pamiętać, aby chronić bilet (kod kreskowy) przed nielegalnym skopiowaniem.

Pamiętaj każdy uczestnik, niezależnie od wieku, musi posiadać ważny bilet.

W celu wstępu na Imprezę należy okazać bilet w wersji papierowej (po uprzednim samodzielnym wydrukowaniu) lub w wersji elektronicznej (na telefonie).

Zgubiłem mój bilet wstępu. Co mam zrobić?

Klient ponosi odpowiedzialność za pobrane bilety wstępu. Prosimy pamiętać, że mają Państwo możliwość ponownego wydrukowania pobranych biletów, jeżeli jednak znalazca Państwa biletów w międzyczasie z nich skorzystał stają się one nieważne.

Jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową poruszającą się na wózku inwalidzkim, jak mogę pobrać bilet?

W przypadku zainteresowania biletami dla osób z niepełnosprawnością ruchową poruszającymi się na wózkach inwalidzkich i ich opiekunów prosimy o kontakt email pod adresem solidarni@pgenarodowy.pl.

Czy system daje możliwość pobrania biletów dla grup zorganizowanych?

W przypadku tego wydarzenia obowiązuje limit 6 biletów na jedną osobę (zarejestrowanego użytkownika).

W przypadku zainteresowania ilością powyżej 6 biletów prosimy o kontakt email pod adresem: solidarni@pgenarodowy.pl.

Zwracamy uwagę na dokonanie przemyślanego wyboru i podanie faktycznej liczby uczestników.

Po 20 minutach od sprawdzenia dostępności zdecydowałem się na pobranie biletów i okazało się, że mój koszyk jest pusty, a bilety są już niedostępne.

Należy pamiętać, że wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem, więc zalecamy zdecydowaną oraz szybką decyzje. 20 minut jest to czas przewidziany na potwierdzenie zamówienia. Po upływie tego czasu, niepotwierdzone bilety wracają do ogólnodostępnej puli dystrybucji.

Do kogo można się zwrócić, w przypadku problemów lub pytań w związku z zamówieniem elektronicznym?

W przypadku jakichkolwiek pytań zachęcamy do wysłania wiadomości na adres: solidarni@pgenarodowy.pl lub skontaktowania się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod nr tel. +48 22 29 59 500 w dniach:
  • 15-25 września od poniedziałku do soboty w godz. 10.00-18.00
  • 26 września w godz. 10.00-21.00
Pragniemy przypomnieć, że przed skontaktowaniem się z nami w sprawie braku biletów (tj. nie otrzymaniem wiadomości e-mail na wskazany podczas zakupu adres), prosimy o sprawdzenie podfolderów skrzynki odbiorczej (np.: "inne"; "spam"; "oferty" itp.).

Pamiętaj! Bez zarejestrowania się w systemie, nie będziesz mógł pobrać biletów.

Gdzie znajdę regulamin wydarzenia?

Regulamin wydarzenia "SOLIDARNI Z BIAŁORUSIĄ" w dniu 26.09.2020 r. na PGE Narodowym dostępny jest na stronie internetowej www.koncertbialorus.pgenarodowy.pl/regulamin oraz będzie dostępny w formie plansz przy wejściach na teren Imprezy.